fbpx

בוקר מצויר

בוקר מצויר

סטודיו חדש מעניק לכם את ההזדמנות להרגיש ציירים ליום אחד

הצעה לבילוי בחופש הגדול: להרגיש ליום אחד כמו אמן או אמנית וליצור ביד חופשית, רק בשביל ההנאה. סטודיו שנפתח באחרונה בבקתה פסטורלית בלב גני יהודה-סביון מספק בילוי ייחודי שכזה, לטובת כל המתבגרים שמיצו זה מכבר את הבילוי בים ובבריכה. והם לגמרי לא צריכים להיות בעלי ניסיון קודם בציור, רק לבוא בראש קצת פתוח ולהתחבר לאווירה המיוחדת במקום.
לרשות המבקרים עומד מגוון גדול של צבעים, מברשות ומכחולים, והמוזיקה המושמעת ברקע מוסיפה לאווירה ועוזרת להשתחרר מהעכבות שיש לרובנו (לפחות לאלה ששיעור ציור לא היה אף פעם הצד החזק שלהם) ולהתמסר לחוויה המהנה.
לא צריך להתאמץ, אין לכם מושג כמה זה כיף לזרוק צבע, ליצור בשביל ההנאה ובסוף אפילו לגלות שיצא לא רע (מה כבר יכול להיות רע בבד קנבס מלא בצבע –  במיוחד אם נהנינו כל כך על הדרך?).

חלל הסטודיו גדול, ומיד עם ההגעה אליו ניתנת למבקרים האפשרות לבחור את גודל הבד שעליו יציירו, לקבל סינר וצבעים ולהציץ בחוברות ובציורי האמנות הפזורים במקום. מי שמעוניין יכול לקבל מהמדריכים עזרה בטכניקות ציור בצבעי האקריליק, אבל הכי חשוב זה לא לחשוש כי אין חוקים והכלל היחיד הוא לא להפסיק לצייר.
לאחר כשעתיים-שלוש, עם סיום היצירה, העבודה מוכנסת לאריזת קרטון מעוצבת והולכת עם הילד שלכם הביתה – שיוכל להראות לכם איזה פלא וגם לעשות לכם חשק להצטרף אליו לסטודיו בפעם הבאה (תירוץ טוב לקחת יום חופש מהעבודה).
הסטודיו מציע לקהל הרחב פעילויות מגוונות: מפגשי בוקר וערב של קבוצות או יחידים, אחר צהריים בכיף לכל המשפחה, ימי הולדת למבוגרים וילדים, ימי גיבוש ואירועי חברה ועוד.
במקום ממוקמת גם פינת בר נעימה, וגם חצר מוצלת – שבה ניתן להתאוורר ממלאכת הציור, לשתות קפה או לפטפט, וכמובן לחשוב על רעיונות להמשך היצירה.

סטודיו ארט אקטיבי – שעות פתיחה: ימים ב’-ה’ 12:30-10:00, 18:00-15:30, יום ו’ 12:30-10:00, מוצ”ש 23:00-20:00. יש לתאם טלפונית את ההגעה וההשתתפות בסדנה: 03-7166769

שדרוג החדר – גם זו דרך לעודד יצירתיות במתבגר שלנו

אוהבות חצאיות? בואו לראות איזו גזרה הכי מתאימה לכן

בתוך כל מתבגר יש אמן!

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.