fbpx

בילויים ממוזגים לחום הגדול

החום הגדול והקורונה המתמשכת לא חייבים להיות רק סיוט. אפשר לנצל את הזמן לפעילויות משותפות שטובות תמיד לגיבוש משפחתי

אחד הדברים הקשים והנפלאים במדינת ישראל הוא הקיץ. מצד אחד החום והלחות בלתי נסבלים, לא מתחשק לעשות דבר ומתעייפים מהר. מצד שני יש שמש בחוץ, מצב הרוח טוב והחופש הגדול, גדול. תכף יתווסף לו חודש חגים שגם הוא ברובו הגדול חופשי ממסגרות.

ובקיץ הזה נוספה הקורונה לתבשיל הארצישראלי, ובמקום לנסוע לחו”ל מתבקש לעשות פעילויות מקומיות וממוזגות שאפילו הצעירים  לא יסרבו להצטרף אליהן.

תערוכה שהיא פנטזיה רב חושית

תערוכה חדשה, מרהיבה ומרגשת מוצגת בימים אלה במוזיאון העיצוב חולון. “הנשף: אסקפיזם בתפירה עילית” היא תערוכה-אירוע שמוקדשת לקשר בין אופנה לחלומות. האוצרת יערה קידר הקימה כאן לתחייה קפסולת זמן שמציעה דגמים היסטוריים, כובעים, קינוחים ונעלי סינדרלה בהדפסת תלת-ממד.

“הנשף” הוא פנטזיה מתעוררת, תערוכה חלומית באמת שמחברת בין ההיסטוריה המערבית של שמלות הנשף ליוצרים ישראלים מובילים ומשלבת בין היסטוריה, אופנה, עיצוב תפאורה, תאורה וסאונד משגע.

בילוי רב חושי משותף (במזגן!) המציע חוויה שגם מתבגרים ובמיוחד מתבגרות ישמחו לקחת בה חלק. במילים אחרות: שיעור היסטוריה מטריף במיוחד, במסגרתו נחשפים המבקרים למערכות לבוש מהמאה ה-18 ועד שנות השמונים של המאה העשרים וליותר ממאה שמלות ערב של מעצבים מקומיים ביניהם שמלת המטבעות של שי שלום שנתפרה מ-15 אלף מטבעות רקומים בעבודת יד, שמלת הכלה של נינט טייב בעיצוב ויקטור בלאיש וגדי אלימלך, שמלת כלה של ליהי הוד בהדפס דיגיטלי, שמלת סיבים אופטיים של עידית ברק ושמלות בעיצוב אלון ליבנה שנלבשו על ידי ליידי גאגא וקייטי פרי.

בילויים ממוזגים לחום הגדול
מתוך תערוכת “הנשף”. צילומים: אלעד שריג

אבחון עור חינמי

סניף הדגל של מותג קיל’ס בקניון רמת אביב בתל אביב התחדש במכשיר טכנולוגי פורץ דרך בשם   DERMA READER  שנותן מענה לגברים, נשים, נערים ונערות מגיל 14 ומעלה. המכשיר יודע לקרוא את עור הפנים ולאבחן בעיות גלויות וסמויות ולתת תמונת מצב למה שקורה מתחת לעור. הקריאה אורכת מספר שניות ומאפשרת לכל אחד להבין מה שגרת הטיפוח הנדרשת עבורו. גם הבנים שלנו ימצאו בו ענין, יש ביניהם רבים המודעים יותר ויותר למראה שלהם ומחפשים פתרונות לבעיות בעור הפנים.

כך תוכלו ביחד עם המתבגר.ת לבדוק נקבוביות עור פעורות וסתומות, נזקי שמש, פיגמנטציה גלויה וסמויה, איזורים אדמומיים ומרקם וטקסטורת עור. במדינה חמה כמו שלנו מומלץ לבוא ולאבחן, והדבר הנחמד הוא שהאבחון הזה מהיר, אינו כואב ובחינם. התוצאה גרפית וקלה לקריאה – כשהסימנים ירוקים המצב טוב וכשהם אדומים מסיקים מסקנות.

קיל’ס היא חברה אמריקאית עם שורשים עמוקים שנוסדה בניו יורק ב-1851 ומתמחה במוצרים לנשים, גברים ואפילו תינוקות. אם המתבגרים שלכם מוטרדים מאיכות הסביבה, כדאי שידעו שהמותג רואה במחזור, קיימות ואיכות הסביבה ערכים בסיסיים שלו. הם מפצים את הלקוחות על מארזי הקוסמטיקה הריקים שהם מחזירים לחנויות, מה שמתבטא במחיר והמארזים למילוי חוזר עשויים מחומר מתכלה, המופק מקנה סוכר. מומלץ לקבוע תור לסניף קיל’ס בקניון רמת אביב במספר טלפון 03-6053677.

בילויים ממוזגים לחום הגדול
צילום: יח”צ

על גלידה מאצ’ה כבר שמעתם?

תה המאצ’ה היפאני הגיע לישראל וקונה לו אוהדים רבים. אבקת המאצ’ה עשויה מ- 100%  צמחי תה יפני טריים, עשירה בנוגדי חמצון ומכילה כלורופיל, חומצות אמינו ואף מסייעת לירידה במשקל ולהגברת הריכוז והזיכרון.

חם עכשיו וזה לא הזמן לתה, אבל מה דעתכם על גלידה? גלידת מאצ’ה בטעם מנטה מתאימה מאד לקיץ הישראלי – זה טבעוני, טעים, בריא וקל להכנה ביתית. המתבגר הביתי הפרטי יוכל לפנק את עצמו ואתכם בקלות

מרכיבים להכנת הגלידה:

400 מ”ל חלב קוקוס

2 בננות קפואות

5 כפות סירופ אגבה או סירופ מייפל

2 כפיות מאצ’ה

חופן עלי נענע

אופן ההכנה:

להכניס את כל המרכיבים יחד למעבד מזון או לבלנדר, לטחון ולערבב עד לקבלת תערובת חלקה ואחידה כמו שמנת רכה. יוצקים את התערובת לקערה ומכניסים למקפיא למשך מינימום 3 שעות ועד ללילה שלם.

בילויים ממוזגים לחום הגדול
גלידת מאצ’ה מנטה. צילום: יח”צ

המתכון באדיבות 22 קרבון מבית אירני סחר.

בתאבון

הכותבת היא מומחית לתרבות צרפת, לייפסטייל ואופנה

הסחת דעת קלילה לימים מתוחים

מה עוד אפשר לעשות חוץ מלהשתעמם? לבשל

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.