fbpx

כך תהיי נסיכת הנשף

הפרום שהגיע אלינו מעברו השני של האוקיינוס, הפך כבר מזמן להרבה יותר מעוד מסיבת כיתה. זהו הארוע המשמעותי ביותר לו מחכות עכשיו בוגרות י”ב ובין אם נאהב את זה או לא, איפור מוצלח הוא חלק מהענין. כך תעשו את זה נכון

במיוחד בשבילך, 10 טיפים שיעניקו  לך את האיפור שיגנוב לכולן את ההצגה, באדיבות מאיה לזר מדריכת איפור לוריאל פריז.

  1. השקיעי בטיפוח עור פנייך. הקפידי מראש על שגרת טיפוח יומיומית הכוללת קרם לחות קליל ורענן על בסיס מים שמתאימים לעורך ולתקופה החמה בשנה. איפור על עור פנים נקי ומועשר בלחות, תמיד יראה טוב, רענן וזוהר יותר.
  2. כשבוע לפני האירוע הנחשק הוסיפי בוסט של לחות באמצעות מסכה ושימוש מדוקדק בקרם לחות המתאים לעורך.
  3. בחרי מייקאפ המתאים לגוון עורך. מומלץ לבחור במייקאפ נוזלי ונטול שומן שמעניק מראה אחיד וחלק עם כיסוי מלא, לצד מרקם קליל ונושם אשר יחמיא לעור פנים שמנוני או עם פצעונים.
  4. הדגישי את עצמות הלחיים על ידי הנחת קונסילר כהה מפעמון האוזן לכיוון קצה האף וטשטשי באמצעות כריות האצבעות או מכחול מייקאפ כך שתתקבל תוצאה של הצללה טבעית ועצמות לחיים מורמות ומחוטבות.
  5. לאיפור העיניים בחרי פלטה בעלת מגוון צלליות בגווני ניוד ויין שמחמיאים לעיניים ויתאימו לכל לוק ולכל שמלה. התחילי עם צללית בגוון מטאלי מוזהב שיחמיא לעינייך ולא ייצור לוק מתאמץ והדגישי את שקע העפעף עם צללית כהה יותר בגימור מאט (למשל: פלטה איי גו ויילד)
  6. אל תוותרי על תיחום העין. השתמשי בעיפרון שחור אינפלבל 24 בצמוד לקו הריסים העליון והתחתון ליצירת מראה חתולי. למראה מעושן יותר, ניתן לטשטש את גבולות התיחום עם מכחול קטן וצפוף.
  7. מסקרה, מסקרה ועוד פעם מסקרה. הריסים המודגשים הם אלה שמעניקים את המבט הדרמטי. משחי בנדיבות מסקרה מעבה משורש הריס ולכל אורכו בתנועה סיבובית עדינה. חזרי על הפעולה מספר פעמים עד שמניפת הריסים תגיע למראה הרצוי. המסקרה החדשה “במבי אוברסייז” מגדילה את הריסים לגודל XXL.
  8. להשלמת איפור העיניים, הקפידי למסגר אותן באמצעות הגבות. סרקי את הגבות כלפי מעלה והחוצה ולאחר מכן בחרי עפרון בגוון התואם את שיערות הגבה שלך ובמרקם קרמי שמחליק בקלות ומלאי את הגבה באזורים הדרושים לחיזוק של גוון.
  9. לאיפור השפתיים מומלץ להשתמש בליפסטיק מט ועמיד. את הגוון התאימי לפי המראה הכללי שיצרת אבל כמובן שאין כמו אדום לוהט ללוק מנצח. הוסיפי במרכז השפה נגיעה של לחות כדי לקבל תחושה נעימה על השפתיים ומראה בשרני יותר. 
  10. אם את לובשת שמלה בעלת מחשוף, אל תשכחי לאפר גם אותו, להתאים לגוון המייקאפ ולהוסיף ברונזר ליצירת מראה שזוף וזוהר. ואל תשכחי לחייך! גם אם תספסי פה ושם, זכרי שהחיוך שלך עובד יותר מכל איפור.

עכשיו את מוכנה לאירוע הזוהר של השנה! בטוחים שתגנבי לכולן את ההצגה. אל תשכחי לשלוח לנו תמונות.

 

כך תהיי נסיכת הנשף
מראה פרום 2021 לוריאל פריז. צילום” יח”צ

הכותבת היא מומחית לתרבות צרפת, לייפסטייל ואופנה

השאלה הבוערת – מה ללבוש לפרום?

נשף הסיום מתקרב? זה לא סוף העולם

עוד בנושא

commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.