fbpx

אימהות ובנות – קבלו הסחת דעת קלילה לזמנים מתוחים במיוחד

שופינג משותף יכול להיות זמן איכות משותף לאימהות ובנות וגם לתפקד כגלולת הרגעה בימים בלתי אפשריים ורגישים. קבלו כמה המלצות ממומחית להנאות החיים

יש לי אמא שבצעירותה נראתה כמו בריז’יט בארדו עם שיער שחור. היא היתה משוחררת וצחקה בקולנוע צחוק גדול ורם (שהתביישתי בו). אני זוכרת את עצמי ילדה-נערה שמתבוננת מהצד על אמי המרהיבה. ראיתי איך ניקתה את פניה, התלבשה יפה לפני שיצאה לבילוי, ענדה תכשיטים ובחרה את אחד ממגוון הבשמים שעמדו על מדף התמרוקים בחדר האמבטיה. אמי לא הרשתה לי להשתמש בבגדיה, בתמרוקיה וכמובן שלא באיפור שלה.

שיק צרפתי במזרח התיכון

היה זה רק בשנות העשרים שלי, כשעברתי לגור בפריז, כתבתי דוקטורט והייתי עיתונאית, שהפכתי להיות אישה. היו לי בשמים משלי ואיפור משלי ותכשיטים משלי ובגדים של אישה משלי. והיו לי הצרפתיות, שלימדו אותי איך לערבב את כל זה בשיק שרק הצרפתיות מסוגלות אליו.

היום, בישראל, אני מנסה לשמר את אורח החיים הצרפתי שלי ואני משתפת את בתי אלמה בידע שצברתי. לצערי (המאוד רב) אלמה לא מסתפקת במידע מילולי וטומנת ידה בפודרייה שלי, מתיזה על עצמה את הבשמים שלי ועושה באקססוריז שלי כבשלה. לצערי אני לא מצליחה להדיר אותה מחדר הרחצה, משום שאי אפשר ללמד ילדה קסמים מבלי לאפשר לה לחוות אותם.

לכן, כיום כשאני בוחרת דבר מה עבור עצמי, אני יוצאת מנקודת הנחה שגם אלמה תשתמש בו. וזה נכון מכף רגל ועד ראש.

בימים המתוחים הללו ולכבוד חג השבועות, יצאנו אלמה ואני לקניון. היא אמרה לי שהיא מפחדת מהאזעקות, מהטילים, מהמתח מסביב. הצעתי לה זמן אמא ובת, והלוא אין דבר מרגיע יותר מ”שופינג” (ואם הוא לא מרגיע, לפחות מעביר כמה שעות מהנות ללא דאגה). יחד, עבורכן ועבור בנותיכן מגוון חוויות (מלוות בהנחות מיוחדות) שינעימו את זמני אמא-בת ויהדקו את הקשר.

1. נעליים

אלמה מאוד אוהבת כשאנחנו לבושות באותם צבעים. שבועות הוא חג של לבן. אלא שכל צרפתיה יודעת, שלבגד בצבע אחיד כדאי לתת “מכה” של צבע במקום אחד. זה יכול להיות תיק קטן, מעניין וצבעוני או נעליים בצבע בולט. לבן הוא צבע שמאיר את הפנים אבל מקושר גם לעולם הרפואה. כדי לא להסתובב בחג השבועות במראה של רופאה או אחות בית חולים, בחרנו בכפכפים החדשים של Havaianas, שהקולקציה החדשה שלהם כוללת מהדורה מיוחדת של כפכפים שנראים “לבושים” יותר וכך אנחנו משיגות מראה פחות שגרתי. ככלל, בצרפת לא נהוג להתהלך עם כפכפים והפתרון הזה נוח בעיקר כי מדובר בכפכפים שנכנסים לקטגוריית הנעליים. כמובן שאלמה התעקשה על זוג תואם.

2. טיפוח

עור פנים של אישה שונה וזקוק לחומרים אחרים לחלוטין מזה של ילדה או נערה מתבגרת. יחד עם זאת, מצאתי עצמי רוכשת עבור אלמה מוצרים דרמוקוסמטיים לעור רגיש, ומשתמשת בהם בעצמי. כך לדוגמה קרמים של סרווה, המותג הצרפתי, משקמים עור רגיש ומסייעים לשכבת ההגנה הטבעית של העור לילדים ולמבוגרים. יש על כל מוצרי הטיפוח הנחה של 20% לכבוד חג השבועות. שתינו טובלות אצבע בקופסת הקרם הגדולה ונהנות להימרח.

3. טיפוח אורגני

באופן דומה, מוצרים אורגניים וטבעוניים שמבוססים על תמציות פרחים, צמחים ופירות, בטוחים יותר לשימוש של נערות מתכשירים סינטטיים. חברת אורגניקזון משתפת עתה פעולה עם הנטורופתית, מפתחת שיטות התזונה והשפית מורן שטרום, שהרכיבה מארז מוצרים שמתאים לכל המשפחה. אלה פתרונות שמאפשרים לי לא להחביא את הקרמים שלי ולאסור על אלמה לגעת בהם (מתוך ידיעה שבשלב כזה או אחר היא תתפתה ותיגע).

4. אוכל מנחם

אחד התחביבים המשותפים של אלמה ושלי זה לאכול. כבר בצעירותה הילדה חלקה איתי סלטים במסעדות. היום אנחנו חולקות מנות במסעדה (לצערי לא סלט…) אבל גם אוהבות לבשל בבית. בשבועות מככבות אצלנו במטבח הפסטות ועוגות הגבינה. לכל אלו שלא צורכים גלוטן, אפשר למצוא עתה דפי לזניה ללא גלוטן של ברילה. הפסטה מכילה תערובת ייחודית של קמח אורז, קמח אורז מלא, קמח תירס צהוב ולבן. יחד איתה אפשר ללגום חליטות קרות מפירות וצמחים בשלושה טעמים מרעננים: תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער, אפרסק פסיפלורה, ללא קפאין, וללא חומרים משמרים, ועם מעט המתקה גם ילדים מאוד אוהבים אותם.

5. קינוח לרגישים

שבועות הוא החג האהוב עלי הודות לעוגות הגבינה המופלאות. בגזרה זו יש השנה מגוון אדיר אבל אנחנו כאן שוב עבור הצליאקים או אלה שאינם מעוניינים בגלוטן. רשת ביגה מציעה לשבועות מגוון רחב של עוגות גבינה ללא גלוטן, בנוסף לעוגות הגבינה המסורתיות. גולת הכותרת היא עוגת שלוש שכבות בטעם אוריאו .העוגה עם בסיס אוריאו ומעליה שכבת גבינה קטיפתית עם פירורי עוגיות בטעם אוריאו ומעליהן סוגרת שכבה מפנקת של שוקולד חלב. אפשר למצוא פה גם עוגת גבינה פירורים ללא גלוטן, עוגת גבינה אפויה ועוגת גבינה פירורים ללא תוספת סוכר.

6. קצת צבע ושמחה לחיים

לסיום, אי אפשר בלי מניקור צבעוני וחגיגי. כל ציפורן בכל צבע. תמיד משמח ומתאים לכל גיל. אנחנו מקפידות על מניקור תואם. חג שמח ובטוח לכולן ולכולם.

אימהות ובנות – קבלו הסחת דעת קלילה לזמנים מתוחים במיוחד
כפכפים של הוויאנס. צילום: יח”צ

 

אימהות ובנות – קבלו הסחת דעת קלילה לזמנים מתוחים במיוחד
מניקור צבעוני

הכותבת היא מומחית לתרבות צרפת, לייפסטייל ואופנה

את ואני

קלפי אם ובת

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. תודה על הסחת הדעת, ועל ההמלצות. אהבנו במיוחד, עדי ואני, את המניקור המושלם 🙂

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.