fbpx

בילי אייליש העזה להצטלם במחוך ל”ווג”

השינוי האופנתי של כוכבת הפופ הגדולה בעולם הכעיס חלק מהמעריצים שאהבו אותה בין השאר בזכות הבגדים הרחבים שלה, שהגדירו את הדור שלהם. ליה רבינוביץ’ בת ה-13.5 דווקא רואה בזה מסר חיובי

בטח שמעתם לאחרונה על השינוי הגדול שבילי אייליש עברה. למי שלא, ממש עוד מעט אעדכן אתכם על כך.

אם עדיין לא הכרתם אותה, בילי אייליש היא זמרת אינדי פופ מצליחה, כיום בת 19. היא התחילה את דרכה בגיל 15 יחד עם אחיה פיניאס שהלחין והפיק לה את השירים, והפכה די מהר להיות כוכבת פופ נערצת. היום היא נחשבת לכוכבת הפופ הכי גדולה בעולם.

הסטייל של בילי תמיד היה מאוד מודגש ואישי. הוא מאופיין בבגדים צבעוניים, גדולים ורחבים, טבעות, שרשראות, צבעי שיער דומיננטיים ועוד. השירים שלה שקטים, לרוב מספרים על דיכאון, חרדות, אכזבה וכל מה שבילי עברה באותה התקופה. היא סבלה מדיכאון וחרדות מגיל צעיר ואף ניסתה להתאבד לפני גיל 17. כמובן שזה השפיע על התוכן של שיריה ועל האופן שבו היא התלבשה. היא הצהירה שהבחירה שלה בבגדים הגדולים והרחבים היא מכוונת כי היא לא רוצה שיחפיצו אותה, כלומר שייתחסו רק למוזיקה שלה ולא לגוף שלה. שלא יאהבו או לא יאהבו אותה בגללו. כך היא גם הרגישה שהיא יכולה עדיין לשמור על מסתוריות ועל משהו מהפרטיות שלה.

בשבילי בילי היא אחת ההשראות הכי גדולות שיש. היא עברה כל-כך הרבה בחיים והיא מסמלת עבור נערים ונערות רבים בעולם הזה את הדור הנוכחי שלנו. הרבה מהם מזדהים איתה. לאחרונה בילי דיברה רבות ברשתות החברתיות על כך שהיא במקום טוב יותר ועוד מעט יוצא לה האלבום “happier  than ever” שמספר על ההתפתחות הנפשית שהיא עברה. בין השאר היא מדברת שם גם על הטרדה מינית שעברה.

בודי שיימינג ברשתות החברתיות

השינוי הגדול שהיא עברה לאחרונה היה מאוד דרסטי ומפתיע. מבגדים גדולים ורחבים היא הצטלמה לאחרונה למגזין Vogue בהלבשה תחתונה שמדגישה את הגוף. היא גם נפטרה מהשיער הירוק והחליפה אותו בשיער בלונדיני. הטבעות והשרשראות נהיו עדינים יותר ובאופן כללי שינתה את המראה החיצוני שלה באופן משמעותי.

אני חושבת שאחת הסיבות לשינוי הקיצוני שכללו בין השאר את הצילומים למגזין Vogue, היא שלפני מספר שבועות, פורסמה תמונת פפראצי שלה בגופיה צמודה והיא הופצה ברשתות החברתיות בליווי בודי שיימינג, ציורים ואמירות פוגעניות. היא מאד נפגעה מזה: “מאוד העליב אותי כשאנשים אמרו ‘איזה יופי שהיא מרגישה בנוח בגוף הגדול שלה'”, היא אמרה.

חלק מהמעריצים התעצבנו על השינוי והודיעו שהפסיקו לאהוב אותה בגלל שהיא כבר לא “בילי של פעם”. המעריצים האלה אהבו אותה קודם דווקא בגלל שהיא בחרה בכוונה לא להשתמש בגוף שלה כדי לפרסם את עצמה. השינוי הפתאומי הכעיס אותם. הם האשימו אותה שהיא משתפת פעולה עם מכונת הפרסום כמו כולם. לעומת זאת, הרבה מעריצים תמכו ושמחו לראות את השינוי שהיא עברה ופרגנו לה על זה שהיא עושה מה שהיא רוצה. רבים שמחו לשמוע שהיא התגברה על קשיים ושהיא במקום טוב יותר עכשיו.

אני אישית מאוד גאה בה על השינוי ואני חושבת שהיא הוכחה להרבה מאוד בני נוער ואנשים בכלל שהמצב יכול להשתפר, שלא הכל שחור והמצב לא יישאר רע לתמיד. דברים יכולים להשתנות לטובה ובכלל, זה בסדר לעבור שינוי. היא השפיעה עליי מאוד והמוזיקה שלה גרמה לי להרגיש הרבה דברים. אני מהמעריצות המושבעות שלה ואף על פי שאהבתי את הסטייל הקודם שלה יותר, אני שמחה לדעת שהיא מאושרת עכשיו.

הכותבת היא בת 13.5.

אדל רזתה? זה לא צריך להשפיע על הילדים שלנו

נטע ברזילי מלמדת אותנו שיעור חשוב בהורות

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.