fbpx

הפרום חייב להימשך

מנשף המוני וירטואלי ועד לחגיגה שנערכה על ידי ילד בן שבע: בוגרי תיכון בכל העולם מוצאים דרכים יצירתיות לחגוג את הפרום

נשף הסיום הוא אחד מהאירועים המכוננים בחייהם של בני הנוער. אם יש לכם מתבגרים בבית, או אם גדלתם על סדרות נעורים אמריקאיות, אתם בוודאי יודעים מה גודל הציפייה לאירוע כזה, מה רבות ההכנות אליו ולכן גם מה גדולה האכזבה של שמיניסטים מכל רחבי העולם שנאלצו לוותר על הפרום שלהם בגלל משבר הקורונה. לכן אין פלא שלא מעט תיכוניסטים לא הסכימו לוותר ומצאו דרכים יצירתיות לחגוג את סיום הלימודים גם לצד ההגבלות וההנחיות. הנה כמה דוגמאות מהעולם:

נערים ונערות מכל רחבי קנדה ארגנו פרום וירטואלי עבור כל הבוגרים החדשים במדינה. עשרות אלפי צעירים חגגו ביחד דרך המסך, וקיבלו ברכה מיוחדת מראש ממשלת קנדה וכן הופעות של מוזיקאים וספורטאים מקומיים ומוזיקה של די. ג’ייז מובילים. זאיבון אזהר, בוגר תיכון טרי ואחד ממארגני האירוע, רואה בפרום הוורטואלי דרך לעזור לסטודנטים לעכל את ההפרעה הפתאומית בחייהם: “הרבה חברים שלי ותלמידים שאני מכיר חווים עצב גדול על כל מה שמתבטל ועל כך שהשנה האחרונה של הלימודים הסתיימה בפתאומיות והם לא יודעים להתמודד עם הרגשות האלה, כי נדמה שכל מה שקורה מסביב הוא גדול ורציני יותר”. סופיה דיוויטה, שגם היא מהמארגנים של המסיבה, סיפרה שהם רצו “להפוך את המציאות השלילית לחיובית על ידי חגיגת סיום המונית”.

בראלי שבצפון קרולנייה, החליט קרטיס בן ה-7 להפתיע את הבייביסיטר שלו, רייצ’ל, אחרי שלא ראה אותה במשך חודשיים בגלל הסגר ואחרי ששמע שהפרום שלה מבוטל. “כשאמרנו לו שהיא לא זוכה לנשף, הוא אמר ‘אז נוכל אנחנו לעשות מיני נשף'”, סיפרה אימו של קרטיס. “הוא היה נרגש מאוד לוודא שהכל יהיה בסדר, למצוא חליפה ולבחור עניבת פרפר, זה היה מאוד חמוד. הוא ממש התלהב מזה והיה נרגש להרשים אותה”. קרטיס תכנן את כל האירוע, שכלל את חטיף אחה”צ האהוב עליהם, תפוחים עם חמאת בוטנים, וריקודים תוך שמירה על מרחק של שני מטר.

הפרום חייב להימשך

בלינקולטון, גם כן בצפון קרולנייה, החליטו חבורה של 8 מתבגרים לערוך טקס פרום אינטימי. הם לבשו בגדים חגיגיים, הזמינו אוכל מקייטרינג יוקרתי וחגגו בבית פרטי, תוך שמירה על מרחק ולבישת מסכות.

הפרום חייב להימשך

מספר בתי עסק בלונדון החליטו להקים עבור בוגרי התיכון מתחם מיוחד, בו הם יוכלו לציין את סיום לימודיהם בדרך קצת יותר חגיגית. לצורך כך הוקם אוהל ענק שבו יגישו נישנושים וברקע ינגן די. ג’יי שירים לבקשתם. באוהל יהיה נוכח צלם שיצלם אותם ממש כאילו הם היו בנשף המסורתי. מאחורי היוזמה עומד קורט קולינס, אב לילד שסיים השנה בית ספר יסודי מבלי לחגוג. לדבריו “זה מאכזב שהצעירים לא זוכים השנה לחגיגה כלשהי לסיום לימודי התיכון, כיתה ח’ או אפילו הגן. זה תמיד מיוחד עבורנו לראות את הילדים האלה מתרגשים והשנה אנחנו מפספסים את זה, ולכן רצינו לתת לילדים את ההזדמנות”. אמנם מדובר ביוזמה שכרוכה בתשלום, 50 דולר לרבע שעה ליתר דיוק, אך לדבריו של קולינס זה נועד רק כדי לשלם את ההוצאות.

שיעורים בנשיות על פי הישרדות VIP

לא רק קיילי ג’נר: כשההורים הם גם המנהלים

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.