fbpx

ספיישל חזרה ללימודים: תיקים ואביזרים פלוס מחירים

back to school with castro photo by Shay Yehezkeli

 

יוצאים למסע קניות עם המתבגר/ת לקראת החזרה ללימודים? הכינו שיעורי בית. רגע לפני שאתם עוטים על החנויות, “עשר פלוס” מציג תיקים ואביזרים אופנתיים לצד טווח המחירים (ורק לא לשכוח להגיע עם רשימה מסודרת ותקציב סגור). קניות בסטייל

 
זהו, כבר אי אפשר לדחות זאת. הגיע הזמן לצאת למסע הקניות לקראת החזרה לספסל הלימודים, ובינינו – רכישת הציוד היא חלק בלתי נפרד מהבילוי המשפחתי בחופש הגדול. אפשר אפילו לראות בכך פעילות המאפשרת לנו להעסיק את הילדים רגע לפני שהם “מאבדים את זה” לגמרי (למי לא נמאס מהיעדר המסגרת?). ההיצע בשוק הוא כמובן עצום, וכך גם טווח המחירים, והעצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם היא להגיע מוכנים למסע הזה. כלומר, עם רשימה מסודרת ותקציב סגור. וכדאי גם שיהיה לכם מראש מושג כללי על מה שהכי הולך בחנויות, ומה בוודאי ישמח את ילדיכם ויתאים לסגנון שהם מגבשים לעצמם. לכן ריכזתי בעבורכם כמה הצעות לתיקים, לאביזרים ואפילו לפריטי אופנה שיכולים להעלות חיוך גדול על הפנים של המתבגר/ת חיוך, אפילו שהחופשה עומדת להסתיים (ואולי דווקא בגלל זה).

תיקים

 

1. הטרנדי – פול פרנק / פלפוט

התיקים והאביזרים של פול פרנק, המעצב שיצר את דמות הקוף החייכן העונה לשם “ג’וליוס”, הם ללא ספק טרנדיים. המראה שלהם צבעוני וצעיר, והם חביבים על גדולים וקטנים כאחד (ומתברר שגם על לא מעט ידוענים בהוליווד). כל התיקים עשויים מבדים איכותיים, בחלק מהם מערכת הגב מרופדת עם רשת לאוורור (למניעת הזעה בגב) ועם כותפות מעוצבות ארגונומיות לנשיאה קלה ונוחה. התיקים מחולקים לתאים פנימיים וכיסי צד חיצוניים (כל דגם באופן שונה), המקלים על סידור התיק ועל חלוקת המשקל בתוכו.

תיק של פלפוט. הקוף המנצח
תיק של פלפוט. הקוף המנצח

מחירים: 229-199 שקלים

להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות המובחרות למכשירי כתיבה ומתנות, www.palphot.com

 

 

2. הספורטיבי – ריבוק

אם אתם מאלה שרצים לבית הספר גם בגשם, התיקים של ריבוק מציעים לכם עיצוב נוח לנשיאה הכולל תמיכת גב וכתפיות מרופדות וגם רוכסן עמיד לחדירת מים להגנה על הספרים, המחברות והציוד האלקטרוני שבתיק. העיצוב הפנימי של התיק מציע תא גדול עם כיס פנימי לנשיאת מחשב נייד ותא נוסף קטן עבור פריטים שתרצו לשמור נגישים, כמו קלמר וכלי כתיבה. התיקים בנפח 14 או 20 ליטר, בצבעים: ורוד, כחול ושחור.

תיק של "ריבוק". אידיאלי לימים הגשומים
תיק של “ריבוק”. אידיאלי לימים הגשומים

מחיר: 149.90 שקלים

להשיג ברשת ריבוק, מגה ספורט ובחנויות הספורט

 

 

3. האופנתי – קיפלינג

המותג הבלגי האהוב על הצעירים –  kipling – מציע מבחר תיקים צבעוניים ומדליקים לכל הגילים.

התיקים בעלי רצועות כתף מרופדות הניתנות לכיוונון ועם חלוקה למספר תאים, בין השאר תא מרכזי בעל סגירת רוכסן ותא פנימי למחשב נייד עם סגירת סקוץ’, תא קדמי עם כיסים לטלפון הנייד, כיס פתוח לכלי כתיבה ותא צדדי מעוטר לבקבוק מים ולחפצים קטנים נוספים. תיקי קיפלינג מוצעים בימים אלה במבצע – עד 40 אחוזי הנחה, כולל קלמר מתנה בכל קניית תיק גב.

"קיפלינג" הטרנדי
“קיפלינג” הטרנדי

מחירים (אחרי הנחה): 980-99 שקלים, המבצע בתוקף עד 31/8/2016

להשיג באתר www.kipling-il.co.il; בחנות במתחם שרונה – דוד אלעזר 12 תל אביב; במתחם גולף סנטר – פנחס רוזן 57 תל אביב; קינג ג’ורג’ 5 בירושלים

 

 

4. הפרקטי – OUTDOOR / קל גב

קולקציית תיקי OUTDOOR REVOLUTION מבית “קל גב” עושה שימוש בידע הרב שיש לחברה בתחום התרמילאות והנסיעות ומציעה קולקציית תיקים אופנתית הנעזרת בטכנולוגיה ובחומרים מתקדמים. התוצאה: תיקים יפים ופונקציונליים עם דגש על תאים ייעודיים ומוגנים למחשב ולטאבלט, המתאימים לכולם – תלמידי חטיבות הביניים, תיכוניסטים, סטודנטים ואפילו אנשי עסקים.

התיקים החדשים של "קל גב"
התיקים החדשים של “קל גב”

מחירים: 229-149 שקלים

להשיג בחנויות וברשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים, www.kalgav.net

 

ציוד ואביזרים

 

1. יומן ביוטריות 2017-2016

תשכחו מ”יומנוער”, עזבו את יומני “גאליס”, “החממה” ו”לשבור את הקרח” – נא לפנות מקום בתיק ליומן היוטיובריות הלוהט. לא חשוב אם לכם עצמכם אין מושג במה מדובר, כל עוד הילדים שלכם מבלים זמן רב ביוטיוב (ורוב הסיכויים שהם עושים זאת) הם בטח מכירים את אלין כהן, טל כהן, ליאת מקלר, מיטל יימר, עדן ביטון, הילה כספי ומאי רפאל. אלה הן כוכבות היוטיוב שמצאו את הדרך מהמחשב ליומן נוער חדש בזכות שיתוף פעולה בין סוכנות הייצוג Talenteen לבין פלפוט, חברה מובילה בפיתוח, בייצור ובשיווק מוצרי חזרה לבית הספר. כל הבנות (בגילאי 19-14) מנהלות ערוצי יוטיוב עם עשרות אלפי מנויים ומאות אלפי צפיות, המציעים לצופים ולוגים מחו”ל, סרטוני הדרכה בתחומים שונים, בהם איפור ואופנה, סרטונים להעצמה נשית (כן, מה ששמעתם) וגם הצצה לחיים הפרטיים של הבנות הללו. לכל מי שרוצה להישאר מעודכן.

היומן לסטייליסטיות
היומן לסטייליסטיות

מחיר: 35 ששקלים

להשיג בחנויות מובחרות

 

2. מוצרי נייר של מיכל נגרין

המעצבת האהודה והמוערכת השיקה קולקציית מוצרי נייר ומוצרים משלימים המתאימים למתבגרים (וגם לסטודנטים ולנו) שאוהבים את הסגנון. יומנים, מחברות קשיחות, קלסרים, עטים מעוצבים קלמרים ועוד פריטים – בהדפסי הפרחים והתחרה המזוהים עם מיכל נגרין, ובמראה וינטג’ בגווני ורוד ותכלת.

מיכל נגרין מגיעה לביה"ס
מיכל נגרין מגיעה לביה”ס

מחירים: 69.90-19.90 שקלים

להשיג ברשת חנויות מיכל נגרין ברחבי הארץ, באתר www.michalnegrin.com ובחנויות מובחרות למוצרי כתיבה

 

3. פותחים תיק – פלפוט

אוהבים את אנה ואלזה? אוהדים את ריאל מדריד? פריקים של אימוג’י או של מותגי הגלישה של ריפקרל ובילבונג? או שאולי אתם מאלה שנרתעים ממותגים ומעדיפים עיצובים פרחוניים וגיאומטריים או צבעים מסוימים. Touch - Palphotמה שלא תבחרו, בפלפוט מציעים לכם מגוון עשיר ורחב של כל המוצרים שצריך כדי למלא את התיק החדש לקראת החזרה לבית הספר: יומנים, מחברות במגוון גדלים וסוגים, תיקיות, קלסרים, אוגדניות, מדבקות, עטיפות לספרים ולמחברות, וניירות עטיפה; ליין של מכשירי כתיבה הכולל דבקי סטיק, טושים צבעוניים, לוחות מחיקים, מחדדים, מחקים, מספריים, מעמדי עטים, מרקרים, סטים לכתיבה, סרגלים, מגוון עטים, עפרונות. וגם: מפיות אוכל, קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה, תיקי אוכל עם קופסה ובקבוק ועוד.palphot

מחירים: החל מ-4.90 שקלים

 

 

 

 

אופנה

 

חולצות בית ספר

הרשתות השונות מציעות חולצות טריקו עם סמל בית הספר במחירים שפויים – החל משש חולצות ב-100 ברשת “פוקס” ו”דלתא” וכלה בעשר חולצות ב-100 ברשת “זברה”. ברשת “קסטרו” השיקו השנה קולקציה אופנתית רחבה במיוחד לרגל החזרה לבית הספר, הכוללת: פריטי פוטר, ג׳רסי, פלאנל, דריי-פיט, ג׳ינס ומשבצות – בגזרות אופנתיות ונוחות. לצד אלה, מציעה רשת “קסטרו” שירות ייחודי: הזמנת חולצות תלבושת אחידה בהתאמה אישית עם סמל בית הספר, שניתן לקבל עם שליח לאן שתבחרו (בהזמנה מעל 299 שקלים).

מחיר: חולצות “קסטרו” לבית הספר החל מ-19.90 שקלים (תוספת חמישה שקלים להדפסת סמל, או הדפסה חינם בקנייה מעל חמש יחידות).

להשיג באתר www.castro.com

 

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.