fbpx

אטרקציה לסוכות?

 

אל תוותרו על קרקס פלורנטין מסביב לעולם – בילוי לכל המשפחה!

הנה לכם אירוע שמציע בילוי עשיר ומהנה במחיר של כניסה להצגה (בתנאי שתרכשו כרטיסים מבעוד מועד, ולא תחכו לדקה התשעים ביום האירוע). אז מה יש לנו פה בעצם? הפנינג חגיגי שמתאים לטווח גילים רחב יחסית (אני הייתי עם ילדיי, בת שש ובן תשע, וצפיתי גם בבני עשרה נהנים), מחווה יפה ל”מסביב לעולם ב-80 יום” של ז’ול ורן והצצה חווייתית לעולם הפעלולים והאקרובטיקה.

אווירת קרקס. צילום: אופיר שטרית
אווירת קרקס. צילום: אופיר שטרית

 

בכניסה לאוהל הקרקס, עוד לפני תחילת המופע, קיבלו את פנינו דוכני הפעלות צבעוניים ומזמינים – גלגול צלחות על מקל (בחיי שלא הצלחתי למצוא איך קוראים לזה), ניפוח בלונים בצורות, וגם מסלול ארוך של מתנפחים שהתגלה כאטרקציה מהנה לכל הילדים. אבל מה שגנב את ההצגה יותר מכול (עוד לפני שנכנסים למופע הקרקס עצמו, כן?) הוא הטרפז! טרפז חבלים, ממש כמו בקרקס אמיתי, שמספק לילדים חוויית קפיצה אמיתית. הטרפז, יש לציין, מתאים לילדים בגילאי תשע ומעלה, שגם צריכים להיות מספיק סבלניים כדי להמתין בתור הרבה זמן.
ואם כל זה פותח לכם את התיאבון (לאוכל, לא למופע), עומדים לרשותכם דוכני אוכל – נקניקיות, פופקורן, שתייה חמה ושתייה קרה – כדי שחלילה לא תהיו רעבים במסע הארוך סביב העולם שאוטוטו תעברו.

 

גנב את ההצגה. הטרפז
הכי מלהיב. הטרפז

 
והנה זה מגיע – המחזמר “מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס”! ומה במופע? חוץ מאורי בנאי וציון אשכנזי יש פה שילוב של הסיפור מ”80 יום מסביב לעולם” עם מופעי קרקס ואש, כשכל פעם הגיבורים מגיעים אל יעד אחר. הם נתקלים בבעיה, פותרים אותה, ואז מקבלים דף נוסף בספרו של ורן. כי זו המשימה שלהם – לאסוף את הדפים האבודים של הספר.

מתוך המופע עצמו. מחווה חביבה לוורן
מתוך המופע עצמו. מחווה חביבה לוורן

 

על הבמה מתרחשים פעלולים, קפיצות באוויר ואווירת קרקס אמיתית, ובשלב מסוים השחקנים גם יורדים מהבמה כדי לפגוש מקרוב את הקהל הצעיר.
אנחנו נהנינו! מומלץ בעיקר לילדים אוהבי קרקס כמו הילדים שלי.

# “מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס” – הפנינג סוכות לכל המשפחה, קרקס פלורנטין בכפר הירוק, חול המועד סוכות, 28.9.2015-5.10.2015, משך המופע כשעתיים וחצי, מחיר כרטיס: 79-65 שקל במכירה מוקדמת, 110 שקל ביום המופע; לשעות המופעים ולרכישת כרטיסים באתר “לאן” או באתר הקרקס

 

כך תהפכו את חג הסוכות לחגיגה אמיתית

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.