fbpx

דלתות מסתובבות

9 doors

 

“תשע דלתות” – המשחק המשפחתי שיחלץ אתכם מרגעי “אמא, משעמם לי”

“ספרו את הסיפור על סבא אליעזר מהסוף להתחלה”; “מה מצחיק אותך?”; “ספרו סוד שאף פעם לא סיפרתם”; כאשר כועסים עלי מה שמרגיע אותי הוא…?”; עשו חיקוי של דמות או איש מהטלוויזיה”; מהו הדבר שקשה לכם איתו בבית הספר?”; “מהו שם החיבה שבו אימא קוראת לאבא?”
אלה הם רק חלק קטן מתוך 126 קלפי דלתות שמכיל משחק משפחתי חדש בשם “תשע דלתות”, ובו שאלות מסוגים ומעולמות שונים (שאלות חשיבה, שאלות אישיות, משחקי דמיון ועוד). המשחק החווייתי הזה, שפותח על ידי ערן הדומי – עובד סוציאלי קליני ופסיכותרפיסט, מיועד להורים וילדים. מטרת המשחק היא להעמיק את התקשורת ביניהם ולספק הפוגה מהמרתון היומיומי ומההתמכרות למסכים. באופן אישי, מצאתי אותו כמשחק נפלא גם בין אחים – בייחוד בימים המוטרפים של החופש הגדול, שבו נדמה לנו לפעמים שהתקשורת היחידה בין הצאצאים שלנו היא מריבות מכל סוג אפשרי.

הוראות המשחק הן אלה: מניחים על השולחן (או על הרצפה, הכי כיף) תשעה קלפים הפוכים, שהם בעצם תשע דלתות, ומחלקים לכל שחקן ארבעה מפתחות מצבע אחד (אדום / כחול). המשתתף המתחיל בוחר “דלת”, הופך אותה ועונה על השאלה בצורה המלאה ביותר. רק אם השחקן השני מאשר שהתשובה מספקת, אפשר לכסות את הדלת במפתח ולהמשיך הלאה לדלת הבאה. את שיטת הניקוד נשאיר לכם לקרוא בדף ההוראות.

זהו משחק משפחתי מהנה לקיץ, שכדאי לשמור לרגעי שעמום בחופש הגדול ואפילו להכניס למזוודה שאורזים לבית המלון. אחרי הכול, רוב הסיכויים הם שבשרב של יולי-אוגוסט תמצאו עצמכם לא מעט צמודים למזגן, מחפשים תעסוקה הרחק מהשמש היוקדת.

# תשע דלתות – משחק לפיתוח הקשר בין הורים לילדים, IGS

עוד משחק משפחתי מוצלח לימי החופשה ובכלל

האקדמיה האמריקאית: הגבילו זמן מסך!

איך “סוחבים” את המתבגר לטיול משפחתי?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.