fbpx

מתנתקים כדי להתחבר

 

הצטרפו ליוזמה החדשה של “עשר פלוס”: מדי יום חמישי בשבע בערב – מסתכלים לילדים בעיניים בשיחה משפחתית שבועית

מגזין “עשר פלוס” יוצא ביוזמה חדשה שמטרתה להעלות את המודעוּת לאחד הנושאים החשובים ביותר בחיי הורים וילדים: התקשורת הבינאישית בין ההורים לילדים. כי עם יד על הלב: מתי בפעם האחרונה קיימתם עם ילדכם שיחה שנמשכה יותר מעשר דקות בלי שאחד מכם קיבל לסלולרי שיחה, הודעת טקסט או עדכון בוואטסאפ?; מתי באחרונה החלפתם עם המתבגר/ת יותר מכמה משפטים בלי שהוא הסיט את עיניו למסך הטלוויזיה / המחשב / הטאבלט (ואולי אתם הם אלה שהסיטו את המבט – אפילו לחדשות)?; מתי בפעם האחרונה שוחחתם ביניכם באמת – שיחה מהלב, אמיתית ונעימה, נטולת ביקורת וכעס?; מתי בפעם האחרונה שיתפתם, הזדהיתם, התרגשתם, התגלגלתם מצחוק – רק אתם והילדים?
 
נכון, למי בכלל יש זמן לזה בתוך המרתון והסטרס שאנחנו חיים בהם? בדיוק בגלל זה צריך לקבוע מראש מועד קבוע, על בסיס שבועי, לשיחה משפחתית – כזו שבמהלכה נסתכל האחד לשני בעיניים – ולא על שום דבר אחר!.
 
connection1 connection2 connection3 connection4

אז איך עושים את זה?

עוקבים אחר הקמפיין שלנו, מיישמים בבית, ואם רוצים – משתפים אותנו בחוויות. בינתיים, כתבו לעצמכם ביומן שהחל מיום חמישי הקרוב בשעה שבע בערב – אתם לא קובעים לעצמכם תכניות, מכבים את הסלולרי ומתיישבים מול הילד/ים שלכם לשיחה משפחתית אמיתית. מועצת התלמידים הארצית והמועצה הציבורית להורים כבר הצטרפו, וכולנו נהיה שם כדי ללוות אתכם בדרך החדשה.
בהצלחה!

שלכם,
מגזין “עשר פלוס”

 

סיטואציות מורכבות בתקשורת עם המתבגר

אמהות ובנות – מה קורה שם?

גמילה ממסכים בשישה צעדים

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.