fbpx

עניין של מזל

Inyan Shel Mazal. A.A Tatspit

 

הצעה למתנה למתבגר/ת: ספר קסום ומהנה על אסטרולוגיה שימושית

הספר הנפלא הזה מומלץ לכל המתבגרים וההורים שנמשכים לאסטרולוגיה, אך לא רק להם. בתחילת הספר מובאת הקדמה מעניינת, שמנסה להסביר לספקנים “למה האסטרולוגיה אינה שטויות”, וגם מה היא לא מתיימרת להיות בניגוד להנחה הרווחת. למעשה, נכתב בספר, האסטרולוגים “הם לא מגידי עתידות, הם לא בעלי שום חוש נבואי…ולא יכולים לנבא מתי ייפול עליכם המיליון הראשון…”.
אז מה כן? “החיים ללא אסטרולוגיה דומים ליציאה למסע במקומות נידחים, בלי לבדוק את המפה של המקום, בלי לברר פרטים על מזג האוויר ובלי לדעת אילו מכשולים מצפים לכם בדרך”.
לאחר ההקדמה, העורכת היכרות קצרה עם מושגי יסוד באסטרולוגיה, כמו “אופק” ו”מזל השמש”, הספר סוקר בהרחבה כל אחד מהמזלות. והוא עושה זאת בפנייה חיננית לגוף שני ותוך הכוונה ברורה לגילאי העשרה. הקוראים הצעירים מוזמנים לדעת יותר על הכישרונות שבהם התברכו, וגם תשובות לשאלות כמו “איך תדעו אם זה שהתלהבתם ממנו במסיבה הוא באמת בשבילכם?”.
בכל מזל ומזל מוצגות הקטגוריות הבאות: תעודת זהות אסטרולוגית; לא יכול בלי; איך תזהו את בן המזל הטיפוסי?; אתם במיטבכם; אתם מתבאסים כש…; מה הרווחתם בהיותכם בני המזל; סגנון החיים במזל…; מה עליכם לעשות כדי להצליח בחיים; מה עוזר לכם להצליח בלימודים?, ומנגד – מה מפריע לכם להצליח בלימודים?; מקצועות מתאימים; כסף ואהבה; חיבור קולע או צולע (מידת ההתאמה לכל אחד מהמזלות). בסיום כל מזל יש גם שאלון אסטרולוגי (עד כמה אתה, נגיד, טלה אמיתי?), ובסוף הספר ישנה טבלה מורחבת של התאמה בין המזלות, ואפילו רשימת תאריכי לידה של חברים או בני משפחה שהמתבגר ירצה לזכור.

כחובבת אסטרולוגיה מימים ימימה מצאתי את הספר הזה כמקורי ואמין, וכשישבתי יחד עם הילדים והקראתי להם קטעים “על עצמם” הם נשארו פעורי פה. המחברות (שהן אגב מורה למתמיטיקה לשעבר ועורכת דין לשעבר) עשו בעיניי עבודה מופלאה, הן בעריכת הספר ובתכנים (בייחוד בהדגשת התכונות החיוביות של כל מזל) והן בבחירות הוויזואליות. איוריו המוזהבים של דרור אדם, השזורים לאורך הספר, מוסיפים לו חן ויופי והופכים אותו נגיש כל כך לאוכלוסיית הילדים והמתבגרים.

מומלץ בחום, כמתנת יום הולדת למתבגר/ת ואפילו לקראת החזרה ללימודים.  

# עניין של מזל – שפת המזלות, אסטרולוגיה שימושית לצעירים, מאת: אסתי לב ואביה בנימין, איורים: דרור אדם, הוצאת א.א תצפית. להזמנת הספר

ניו אייג’: מה שהורים לילד במזל אריה צריכים לדעת

קריירה: עובד/ת מהבית? 10 צעדים שיעזרו לך לשרוד את החופש הגדול 

ספרים: האם כדאי לעודד את הילד לקרוא בכל מחיר?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.