fbpx

המפלצות חוזרות

המפלצות חוזרות

 

“בית ספר למפלצות” הוא דרך מצוינת לפתוח את חופשת הקיץ

מי לא אהב את “מפלצות בע”מ”, אחד מאותם סרטים מוצלחים שאפשר ליהנות מהם בכל גיל? אז הנה מגיע סרט ההמשך, והפעם – כגודל הציפייה גודל ההנאה. כן, גם סרט ההמשך הוא סרט נהדר, גדוש בהומור טוב ורוח שטות, ובהחלט דרך מצוינת לפתוח את חופשת הקיץ של הילדים.
אז מה הסיפור? מייק ווזובסקי הוא מפלצת ירוקה חמודה, שרוצה להתקבל לבית הספר של המפלצות המפחידות. מייק הוא התלמיד השקדן והרציני, הלומד היטב למבחנים, מתאמן ללא הרף ויודע בעל פה את כל התאוריות שקשורות להפחדה. אבל מה? לא משנה עד כמה הוא משתדל, הוא פשוט לא מפחיד. מנגד עומדת דמות הפוכה: ג’יימס פ. סאליבן, שאבא שלו הוא מפלצת ידועה והוא עצמו מעין מיני-סלבריטאי בעולם המפלצות. סאליבן מפחיד באופן טבעי, בלי להתאמץ, אבל הוא לא כל כך מעוניין להשקיע בלימודים. אין פלא שכאשר השניים נפגשים הם לא סובלים זה את זה. אז איך זה שבסוף הם הופכים לחברים הכי טובים? לכו לסרט יחד עם הילדים ותגלו בעצמכם (לא רק הקטנים, גם בני העשרה יכולים ליהנות).

מעבר להומור, השנינות והאנימציה המגניבה, הסרט מלמד את הילדים שחשוב ללכת בעקבות החלום שלהם, אך גם (ובעיקר) חשוב לגלות גמישות כשמימוש החלום אינו מתאפשר. בתוך כך עובר בסרט המסר הפרקטי הבא: “בכל פעם שנסגרת דלת – נפתח חלון”. אם הילדים שלכם עדיין לא מכירים את הביטוי השגור הזה, הגיע הזמן שתכירו להם אותו. הוא יכול רק לעזור להם לעבור את גיל הנעורים בשלום.

# בית ספר למפלצות – ארה”ב, 2013, בדיבוב לעברית או באנגלית עם כתוביות – בגרסת תלת-ממד או דו-ממד. הפצה: פורום פילם

לכל ביקורות הסרטים למתבגרים 

משחק קלפים ייחודי, המבוסס על הגישה הפסיכולוגית CBT

הגיגים של אמא מתבגרת על תעודת סוף השנה

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.